Tuesday 25 November 2008

WHAT I DID YESTERDAY Part II

Oryte..puas udah tetawa?heheh! Ok sambung ceta... Lapas ku dari hospital,aku singgah jap ke Master Alim,practising my queing.. About a week kh aku nda main,abis nda g betantu placing,breaking n so on...Aduii..sampai kana marahi leh c jul,*hehehe*


Si Jul a.k.a MASAM

And also,rupanya yetah last day c jul kraja d Master Alim kemarin ah..*sob sob* Sal ia dapat keraja swasta as SPSS. Congratulation Jul!! Moga2 kau sukses ngan kaja mu baru ani..n we d Master Alim gonna miss de moment we share,n tq 4 everything u did.

Jul with his queing skill

For u guys info,banyak jasa c Jul ani arahku..Iatah urang tempat ku mengadu dikala ku sedih,gembira n smuanya lah..He's kind of guy yg nice 2 talk with,yg dpt memahami perasaan ketani..N he's a good teacher jua,he tought me alot of thing about pool. Even,ehem..(bangga mode) im better then him nowadays..hehe! But I really thank him for everything. Kaulah temanku yg rajin memasakkan aku indomee..kaulah temanku yg mendangani aku inda posa,kaulah temanku yg menemani aku main kalau inda bedangan..huhu!

Sunco a.k.a Ali


THANK YOU JULL!! WE'RE GONNA MISS YOU!!
















No comments: